Το να μη αφήνει ο άνθρωπος την εξωτερίκευση προς τους άλλους του πόνου του είναι ηθική αρχή, αρχή προερχομένη από την δυναμική ψυχική του κατάσταση, εκτός αν...
Τελευταία άρθρα
Το χαμόγελο μιμείται την αόρατη και απόκρυφη ενέργεια του θείου. Πρόκλου εις Πλ.Παρμενίδην Το γέλιο των θεών προσδιορίζει την αφθονία ενέργειας που...
Η ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΟΣ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ Σωκράτης: Θα σου πω, Ίωνα, τι κατά τη γνώμη μου συμβαίνει. Δεν είναι βέβαια η τεχνική… αλλά κάποια θεϊκή δύναμη που σε εμπνέει...
“Βλέπεις τον χωρίς όρια αιθέρα επάνω, που κρατά τη Γη μέσα στην απαλή του αγκαλιά; Αυτά είναι τα σύνορα της πατρίδας μας, και εδώ κανείς δεν είναι ούτε...
Επί ασπαλάθων Ήταν ωραίο το Σούνιο τη μέρα εκείνη του Ευαγγελισμού πάλι με την άνοιξη. Λιγοστά πράσινα φύλλα γύρω στις σκουριασμένες πέτρες το κόκκινο χώμα κι...
Ο όρος “μέθεξη” οφείλει την γραμματική καταγωγή του στο ρήμα μετέχω- μέλλ. μεθέξω-, που σημαίνει λαμβάνω μέρος εις τι, συμμετέχω εις τι. Στην...
Την θεά Δήμητρα δεν πρέπει να την ερμηνεύουμε με βάση μόνο την σωματική τροφή, αλλά πρέπει να την εννοούμε ως χορηγό καταρχήν τροφής στους ίδιους τους θεούς...
Όπως ακριβώς οι ερωτικοί προχωρούν ξεκινώντας από το αισθητό κάλλος και καταλήγουν στην μία αρχή όλων των καλών και νοητών, έτσι ακριβώς και ιερατικοί...
Επικαλούμαι τον μέγα, τον αγνόν, τον περιπόθητον, τον γλυκύν Έρωτα, τον ισχυρόν τοξότην, τον πτερωτόν που φλογίζει με δύναμιν, τον ταχύν και ορμητικόν που...
Κάποτε ο Πηλέας, βασιλιάς της Φθίας, είδε την θεά Θέτιδα, την ερωτεύθηκε και θέλησε να την κατακτήσει. Η Θέτις όμως άλλαζε συνεχώς μορφές – φίδι...